Realitní marketing
S kvalitní reklamou se nemovitost prodá sama
Marketing je hybnou silou, a to i ve světě realit. Je to právě strategická propagace, která je zárukou rychlého a výhodného prodeje nemovitosti. Nejčastěji se jedná například o reklamu na sociálních sítích (Facebook a Instagram), PPC reklamu, správu webové stránky nemovitosti nebo tištěnou reklamu v novinách či letácích.
K této propagaci samozřejmě patří i profesionální fotografie, virtuální prohlídky, 3D půdorysy i videa, které se pořídí v rámci homestagingu. Čím kreativnější a originálnější propagace je, tím větší je její efekt. Navíc moc dobře vím, že realitní marketing je v současné době něco, bez čeho se už neobejdeme.
Reklama jako hlásná trouba
Aby se nemovitost mohla prodat, musí se o ní vědět. A právě o to se reklama postará – dokáže totiž oslovit specifickou cílovou skupinu, která bude mít o Vaši nemovitost zájem. Čím širší publikum, tím větší je zájem. Z mé dlouhé praxe vyplývá, že kvalitní realitní marketing dokáže zvýšit cenu nemovitosti až o 20 %. Navíc se rozhodně nemusíte bát, že by se Váš byt či dům neprodal. Správně zvolená marketingová strategie způsobí to, že si zájemci mezi sebou budou jen podávat dveře – reklamou jsem totiž schopen oslovit desítky tisíc možných kupců.
Pojďme si shrnout hlavní případy, kdy se realitní marketing vyplatí. Realitní marketingu oceníte, pokud:
- potřebujete nemovitost rychle prodat,
- chcete předběhnout konkurenci atraktivní reklamou,
- chcete zvýšit dosah reklamy,
- chcete získat co nejvíce potenciálních kupců.
Potřebujete prodat nemovitost a chcete, aby se o ní vědělo široko daleko? Neváhejte mě kontaktovat na tel. čísle +420 602 241 382 nebo na e-mailu: jan.bartos@bidli.cz. Vytvořím kreativní marketingovou strategie, která přitáhne ty správné kupce.