Realitní marketing

S kvalitní reklamou se nemovitost prodá sama

Marketing je hybnou silou, a to i ve světě realit. Je to právě strategická propagace, která je zárukou rychlého a výhodného prodeje nemovitosti. Nejčastěji se jedná například o reklamu na sociálních sítích (Facebook a Instagram), PPC reklamu, správu webové stránky nemovitosti nebo tištěnou reklamu v novinách či letácích.

K této propagaci samozřejmě patří i profesionální fotografie, virtuální prohlídky, 3D půdorysy i videa, které se pořídí v rámci homestagingu. Čím kreativnější a originálnější propagace je, tím větší je její efekt. Navíc moc dobře vím, že realitní marketing je v současné době něco, bez čeho se už neobejdeme.

Reklama jako hlásná trouba

Aby se nemovitost mohla prodat, musí se o ní vědět. A právě o to se reklama postará – dokáže totiž oslovit specifickou cílovou skupinu, která bude mít o Vaši nemovitost zájem. Čím širší publikum, tím větší je zájem. Z mé dlouhé praxe vyplývá, že kvalitní realitní marketing dokáže zvýšit cenu nemovitosti až o 20 %. Navíc se rozhodně nemusíte bát, že by se Váš byt či dům neprodal. Správně zvolená marketingová strategie způsobí to, že si zájemci mezi sebou budou jen podávat dveře – reklamou jsem totiž schopen oslovit desítky tisíc možných kupců. 

Pojďme si shrnout hlavní případy, kdy se realitní marketing vyplatí. Realitní marketingu oceníte, pokud: 

  • potřebujete nemovitost rychle prodat,
  • chcete předběhnout konkurenci atraktivní reklamou,
  • chcete zvýšit dosah reklamy,
  • chcete získat co nejvíce potenciálních kupců.

Potřebujete prodat nemovitost a chcete, aby se o ní vědělo široko daleko? Neváhejte mě kontaktovat na tel. čísle +420 602 241 382 nebo na e-mailu: jan.bartos@bidli.cz. Vytvořím kreativní marketingovou strategie, která přitáhne ty správné kupce.